Co znamená GAP a k čemu je dobrý?

GAP je druh doplňkového pojištění, jehož smyslem je dorovnání rozdílu mezi pořizovací cenou vozidla, tj. cena, za kterou jste auto koupili a obecnou cenou vozidla, za kterou byste mohli vozidlo ve stejné kvalitě, na stejném trhu a s ohledem na opotřebení v době těsně před pojistnou událostí koupit. Toto pojištění Vás ochrání v případě totální [...]

2021-10-13T18:32:33+01:00, |

Proč si sjednat doplňkové připojištění na riziko, které mi kryje havarijní pojištění?

Největší výhodou doplňkového pojištění je výše spoluúčasti v případě plnění z pojistné události. Pokud budete pojistnou událost likvidovat z připojištění, je zde vždy výrazně nižší spoluúčast, než při likvidaci škody z havarijního pojištění. Například při střetu vozidla se zvířetem byste se na škodě z připojištění podíleli 1 %, min. 1 000 Kč, ale z havarijního pojištění [...]

2021-04-16T06:21:13+01:00|

Jakým způsobem obdržím pojistnou smlouvu?

Způsob předání pojistné smlouvy se odvíjí dle způsobu, kde a jak byla pojistná smlouva sjednána. Pojistnou smlouvu lze sjednat dvěma způsoby, a to buď podpisem, nebo zaplacením. V případě sjednání podpisem, obdržíte listinnou podobu smlouvy přímo od autoprodejce. Pokud pojistnou smlouvu sjednáváte prostřednictvím našich specialistek na značkové pojištění, obdržíte smlouvu poštovní zásilkou, ve které se [...]

2021-04-16T06:23:56+01:00|

Proč nepřišla faktura (předpis) a zelená karta na další období?

Předpis a zelenou kartu platné pro další období byste od nás měli obdržet vždy nejméně 2 měsíce před prodloužením vaší pojistné smlouvy, tzv. výročím. Pokud dokumenty neobdržíte, je možné, že došlo k chybě na straně doručitele. Prosíme, abyste nás kontaktovali a my vám chybějící dokumenty dopošleme. V rámci zkvalitňování našich služeb postupně přecházíme na elektronickou komunikaci [...]

2021-10-13T18:25:53+01:00, |

Proč mi byla vrácena platba za pojistné jako chybná?

Platba může být vrácena jako chybná z důvodu, že byla zaplacena s chybným nebo zcela chybějícím variabilním symbolem. Každé období, na které je placeno, je opatřeno unikátním variabilním symbolem, dle kterého pak můžeme identifikovat, které pojistné období je právě placeno. Dalším důvodem může být chybná výše platby za dané období, která znemožní správné spárování platby. [...]

2021-10-13T18:24:54+01:00, |

Co je nutné pro ukončení pojistné smlouvy a kdy je smlouva ukončena?

Pro ukončení pojistné smlouvy je potřeba doložení žádanky na ukončení – podepsané na místě pojistníka. Podle důvodu ukončení smlouvy je pak ještě potřebné doložení doplňujících dokumentů. Například pro ukončení z důvodu prodeje/změny vlastníka se dodává přepsaný technický průkaz či kupní smlouva, pro ukončení z důvodu úmrtí se dokládá úmrtní list.

2021-03-16T10:17:48+01:00|
Přejít nahoru