
Pojištění Stellantis
Společnost Modul Servis s.r.o. ve spolupráci se společností Kooperativa pojišťovna, a.s., Viena Insurance Group vyvinula prémiový produkt značkového pojištění určený pro značky vozidel skupiny firem Stellantis. Oproti standardním pojistným produktům přináší pojištění Stellantis řadu výhod.
Produkt lze sjednat buď ve variantě balíčku, anebo lze rozsah pojistného krytí variabilně nakombinovat.

Informace o pojištění
Balíček POJIŠTĚNÍ STELLANTIS
- Povinné ručení s limitem 100 mil. Kč za škody na věci nebo ušlém zisku a 100 mil. Kč za újmu na zdraví nebo usmrcení
- Havarijní pojištění s volitelnou spoluúčastí:
- 0% pro KOOPSALON (domovský servis), jinak 5%, min. 5 000 Kč
- 5%, min. 5 000 Kč pro KOOPSALON (domovský servis), jinak 10% min. 10 000 Kč
- Bezlimitní pojištění skel – bez spoluúčasti při opravě skel scelením, jinak 500 Kč
- Pojištění nezaviněné nehody – vyřízení nezaviněné škody na vlastním vozidle u vlastní pojišťovny, územní platnost ČR
- Úrazové pojištění řidiče s limity:
- smrt úrazem 100 000 Kč
- trvalé následky úrazem 200 000 Kč
- tělesné poškození úrazem 25 000 Kč
- pobyt v nemocnici následkem úrazu 200 Kč
- Pojištění Výmol – vztahuje se na škody vzniklé vjetím do neoznačeného výmolu, limit 10 000 Kč, spoluúčast 1 000 Kč, územní platnost ČR
- Asistenční služby rozšířené o neomezený odtah do domovského servisu v případě vzniku pojistné události na území ČR
Užitečné informace ke smlouvě
Prohlídka vozidla
- Po sjednání Vaší pojistné smlouvy si, prosím, vždy zkontrolujte, zda Vaše vozidlo nepodléhá prohlídce vozidla nafocením vozidla chytrým mobilním telefonem.
- Pokud vozidlo prohlídce podléhá, bude vám zaslána SMS s odkazem pro nafocení vozidla (v případě odloženého počátku bude odkaz zaslán nejpozději 15 dní před počátkem pojištění).
- Po uplynutí řádné doby na provedení prohlídky je spoluúčast na pojistném plnění 90 % (řádný termín pro provedení prohlídky je do 7 dnů od počátku pojištění, konkrétní datum je uvedený v Návrhu pojistné smlouvy). Pokud ani v náhradním termínu není provedena prohlídka jsou rizika podléhající prohlídce odebrána (havarijní pojištění, připojištění GAP, živelní pojištění, pojištění poškození vozidla zvířetem, pojištění skel, pojištění Výmol)
Předpisy na další pojistná období
- Důležitý termín jako je výročí Vaší pojistné smlouvy nehlídá jen pojišťovna, ale i my, proto Vám tyto informace zasíláme v předstihu. Následně Vám budou zaslány i přímo od pojišťovny.
- Předpis pojistného na další období Vám zašleme vždy 2-3 měsíce před výročím Vaší pojistné smlouvy, a to buď elektronicky (e-mailem) či dopisem, dle zvoleného způsobu komunikace. Spolu s předpisem pojistného obdržíte i novou zelenou kartu, kterou si můžete uložit do Vašeho vozidla pro případ cesty do zahraničí.
- Úhradu proveďte vždy dle platebních pokynů uvedených na aktuálním předpisu.
- V případě prodlení s platbou pojistného by Vám byla následně zaslána upomínka s dodejkou a přiúčtován poplatek 300 Kč.
Kontakty
V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte obrátit na naše specialistky pojištění, které mají detailní přehled o Vaší smlouvě. Dokážeme Vám podat bližší informace na Vaše dotazy než na přepážce pojišťovny, právě díky tomu, že se jedná o prémiový produkt, který není dostupný na běžném trhu.
Tel: +420 774 704 902
E-mail: znackovepojisteni@modulservis.cz
F.A.Q.
Podívejte se na nejčastější problémy a otázky, které lidé řeší v souvislosti s pojištěním vozidel skupiny firem STELLANTIS.
Pojistné události se řeší přímo s pojišťovnou Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group, na telefonním čísle 957 105 105 (v pracovních dnech v době mezi 8–17 hod). Škodní událost lze také nahlásit prostřednictvím webového formuláře.
Z připojištění nákladů na nájem náhradního vozidla lze čerpat v případech, kdy nastane událost, která poškodí pojištěné vozidlo tak, že znemožní jeho provozování na pozemní komunikaci vlastní motorickou silou nebo by jeho provozování na pozemní komunikaci nesplňovalo obecně závazné právní normy upravující požadavky na technickou způsobilost vozidel při jeho provozování a dále v případě, kdy vám bylo pojištěné vozidlo odcizeno. Pojistitel poskytne pojistné plnění v případě nutně a účelně vynaložených nákladů.
Toto připojištění znamená výhodu přímé likvidace, tzn. v případě nezaviněné nehody na území ČR nemusíte řešit škodu s pojišťovnou viníka, ale s vlastní pojišťovnou – ta majetkovou škodu proplatí a sama si potom nárokuje vyplacenou částku na pojišťovně viníka. Připojištění dále nabízí proplacení nákladů na nájem náhradního vozidla po celou dobu opravy a v případě totální škody až na 30 dní.
Podmínkou plnění z připojištění je 100% nezaviněná nehoda, zapůjčení náhradního vozidla ve smluvní autopůjčovně a oprava vozidla ve smluvním servisu.
Cena za opravu staršího vozidla se nemusí příliš lišit od ceny opravy nového vozidla, protože i na staré vozidlo se dávají nové náhradní díly a hodinové ohodnocení mechanika se také nerozlišuje dle stáří opravovaného vozu. U pojišťoven to funguje tak, že sice je nižší cena vozidla, ale oproti tomu se navyšuje koeficient stáří vozidla.
Hlavní příčinou zvyšování pojistného je stále vyšší finanční náročnost způsobených škod, které pojišťovny v rámci krytí pojistných událostí vyplácejí. Na rostoucí cenu pojištění má vliv dále růst cen práce a náhradních dílů, nákladů spojených s případným odtahem vozidla, dále například inflace apod.
V rámci zkvalitňování našich služeb budeme po domluvě s pojistitelem přecházet na elektronický způsob komunikace, a to formou emailu. Emailem Vám nyní můžeme zasílat zejména zelenou kartu na následující pojistné období nebo předpis pojistného/fakturu za pojištění. Komunikace v souvislosti se změnami nebo ukončením smlouvy bude i nadále probíhat v listinné podobě na adresu bydliště nebo sídla či jinou korespondenční adresu uvedenou v pojistné smlouvě.
Dobropis je dokument, který obsahuje částku, kterou vám zasíláme zpětně na bankovní účet, který máme vedený u Vaší pojistné smlouvy. Jedná se o pojistné, které je nespotřebované, protože pojistná smlouva skončila z nějakého důvodu předčasně.
Jednoznačně ano. Pokud nastane změna trvalé adresy, může dojít ke změně pojistného dle rizikovosti nového místa bydliště. Pojistné je přepočítáno k dalšímu výročí vaší pojistné smlouvy. Nenahlášením změny dochází k porušení pojistných podmínek.
Vedle změny trvalé adresy je také nezbytné nahlášení změny vlastníka, jména či příjmení a veškerých kontaktních údajů.
Pojistná smlouva se dělí na dvě části, a to na část, která obsahuje pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, a na havarijní či doplňkové pojištění, která kryjí škody na vlastním vozidle.
Při neuhrazení části pojistného za povinné ručení vznikají náklady s upomínáním, které jsou ve výši 300 Kč. Pokud není uhrazena ani část za havarijní pojištění či doplňková pojištění, je zaplacení taktéž upomínáno a náklady jsou 300 Kč. Při neuhrazení celé smlouvy se tyto dvě částky sčítají, přičemž celkové náklady za upomínání činí 600 Kč.
Na pojistnou smlouvu se vyplňují osoby ve vztahu k vlastnictví/právu užívání vozidla. Těmito osobami jsou vlastník a provozovatel vozidla. Tyto osoby vždy musí odpovídat osobám, které jsou napsané v osvědčení o registraci vozidla. Vlastníkem je osoba nebo subjekt uvedený v osvědčení o registraci vozidla v roli vlastníka vozidla. Provozovatel/držitel vozidla je osoba nebo subjekt zapsaný v osvědčení o registraci vozidla v roli vlastníka vozidla (nejedná se o osobu, která vozidlo pouze řídí, pokud není zapsané v ORV).
GAP je druh doplňkového pojištění, jehož smyslem je dorovnání rozdílu mezi pořizovací cenou vozidla, tj. cena, za kterou jste auto koupili a obecnou cenou vozidla, za kterou byste mohli vozidlo ve stejné kvalitě, na stejném trhu a s ohledem na opotřebení v době těsně před pojistnou událostí koupit. Toto pojištění Vás ochrání v případě totální škody na vozidle nebo odcizení celého vozidla. Zároveň GAP kryje i sjednanou spoluúčast na havarijním pojištění, a to až do výše 200 000 Kč.
Pokud se chcete dozvědět o tomto připojištění více, můžete si přečíst náš článek.
Největší výhodou doplňkového pojištění je výše spoluúčasti v případě plnění z pojistné události. Pokud budete pojistnou událost likvidovat z připojištění, je zde vždy výrazně nižší spoluúčast, než při likvidaci škody z havarijního pojištění. Například při střetu vozidla se zvířetem byste se na škodě z připojištění podíleli 1 %, min. 1 000 Kč, ale z havarijního pojištění 5 %, min. 5 000 Kč, resp. 10 %, min. 10 000 Kč, dle sjednaného typu.
Způsob předání pojistné smlouvy se odvíjí dle způsobu, kde a jak byla pojistná smlouva sjednána.
Pojistnou smlouvu lze sjednat dvěma způsoby, a to buď podpisem, nebo zaplacením.
V případě sjednání podpisem, obdržíte listinnou podobu smlouvy přímo od autoprodejce. Pokud pojistnou smlouvu sjednáváte prostřednictvím našich specialistek na značkové pojištění, obdržíte smlouvu poštovní zásilkou, ve které se budou nacházet dvě kopie smlouvy. Jednu kopii si ponecháte a jednu nám odešlete zpět v odpovědní obálce, abychom ji mohli u nás zaevidovat a předat originál na pojistitele.
Pokud byl zvolen způsob sjednání zaplacením, obdržíte všechny potřebné dokumenty na e-mailovou adresu, která nám při sjednání byla nahlášena jako kontaktní údaj. Pokud byste zjistili, že je emailová adresa nesprávná, nebo jste ji v průběhu trvání smlouvy změnili, nahlaste nám, prosím, tuto změnu, aby Vám důležité informace k pojistné smlouvě vždy dorazily v pořádku.
Předpis a zelenou kartu platné pro další období byste od nás měli obdržet vždy nejméně 2 měsíce před prodloužením vaší pojistné smlouvy, tzv. výročím. Pokud dokumenty neobdržíte, je možné, že došlo k chybě na straně doručitele. Prosíme, abyste nás kontaktovali a my vám chybějící dokumenty dopošleme.
V rámci zkvalitňování našich služeb postupně přecházíme na elektronickou komunikaci a zasílání předpisů a zelených karet bude probíhat prostřednictvím e-mailu, který nedoručeným dokumentům předchází.
Platba může být vrácena jako chybná z důvodu, že byla zaplacena s chybným nebo zcela chybějícím variabilním symbolem. Každé období, na které je placeno, je opatřeno unikátním variabilním symbolem, dle kterého pak můžeme identifikovat, které pojistné období je právě placeno.
Dalším důvodem může být chybná výše platby za dané období, která znemožní správné spárování platby.
Pro ukončení pojistné smlouvy je potřeba doložení žádanky na ukončení – podepsané na místě pojistníka. Podle důvodu ukončení smlouvy je pak ještě potřebné doložení doplňujících dokumentů. Například pro ukončení z důvodu prodeje/změny vlastníka se dodává přepsaný technický průkaz či kupní smlouva, pro ukončení z důvodu úmrtí se dokládá úmrtní list.
Od 1.7.2020 již není nutné tisknout zelenou kartu na zeleném podkladu, a to na základě evropské mezinárodní dohody. Doklad o sjednání povinného ručení je od tohoto data možné tisknout černobíle a jednostranně.
NOVINKY Z BLOGU